Här är jag!

Mitt namn är Chester, jag är en treårig Yorkshire terrier och Papillon blandning. Jag älskar mina vegetariska mintkex, och morötter, eller alla sorters grönsaker för den delen!
Jag skulle bara bli några månader gammal, men med hjälp av min matte Iselinn är jag nu snart tre år gammal (2:a november). Matte researchade mycket om min sjukdom, och med veterinärens hjälp har hon lärt sig vad jag bör äta och vad jag bör undvika. Protein av animalisk sort är inget för mig, då blodet blir mättat av gifter och gör så att jag får epilepsi liknande anfall. Hon har även sett till att ge mig ett gallsyresänkande läkemedel,Ursofalk 50mg/ml i oral suspension som jag får 0,7 ml av två ggr/dygn.
För er som vill läsa mer ingående om sjukdomen hänvisas till kategorin "porta cava shunt".
 
 
 
 
 
 
 
Här är mina favorit godisar
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide